Datum: 21.9.2015
Vždy dávejte pozor na to, aby zásilka,
kterou přebíráte, nebyla nijak poškozená, nebo zdeformovaná a rozbalte ji v přítomnosti
řidiče.
V tomto případě je důležité sepsat tzv. zápis o škodě. Je to důležitý dokument, který slouží k dalšímu
šetření celé záležitosti. Pokud zápis v přepravním listu chybí, pak bere
dopravce tuto zásilku jako bezproblémovou a na další reklamaci již nemusí být
brán zřetel.
Upozorňujeme, že pokud si zásilku od řidiče dopravní služby převezmete bez
výhrad, například protože řidič spěchal a neměl čas čekat, než si zásilku
rozbalíte, reklamační řízení bude značně obtížné. Proto si vždy balík rozbalte a přesvědčte se o
správnosti, řidič je povinen počkat! Když
se však přece jenom dostanete do situace, že nemáte možnost zásilku
zkontrolovat, do přepravního listu zapište „převzato s výhradou, řidič spěchal a zásilku
jsem nestihl/a rozbalit a provést kontrolu“.
Jak postupovat při přebírání zásilky?
Zásilka by vůbec neměla být převzata, pokud je poškozená ve větším rozsahu.
Dopravce je povinen ji zavést zpět k našemu expedičnímu místu a my celou
situaci prošetříme. Při správném zápisu o poškození a po vyjádření dopravce, se
ihned zasílá objednané zboží znovu.
Váš tým Ambra.
AMBRA-Group, s.r.o.
Sedliště 398
739 36 Sedliště
Provozní doba:
Po-Pa 7:00 - 15:30
Tato webová stránka ukládá data, jako jsou soubory cookie, aby umožnila základní fungování stránek, jakož i marketing, personalizaci a analýzu. Nastavení můžete kdykoli změnit nebo přijmout výchozí nastavení.