Reklamace a záruka
Vážení zákazníci,
chtěli bychom Vám předem poskytnout ucelené informace ohledně záruk, možnosti reklamace nebo také případně servisu.
Záruka
Pokud není uvedeno jinak, je záruka na zboží standartních 24 měsíců. U některých našich výrobků se však setkáte se zárukou i 5 let!
Reklamace a servis
Koncový zákazník má právo do 14 dnů od obdržení zásilky toto zboží vrátit nepoškozené a v originálním obalu bez udání důvodů.
Při reklamaci použijte prosím níže umístěný webový formulář. V případě platné reklamace bude zákazníkovi zdarma dodáno nové zboží, nebo zajistíme opravu vady v co nejkratším možném čase.
V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na naše oddělení péče o zákazníky:
- Telefon: 558 639 137-8
- Mobil: 602 519 824
- E-mail: katalog@ambra.cz
Reklamované zboží prosím zasílejte na adresu: Sedliště 398, 739 39 Sedliště.
v zájmu kladného vyřízení reklamace vyplňte prosím veškerá požadovaná pole formuláře a dbejte zvýšené pozornosti níže uvedeným řádkům:
- V případě vrácení zboží bez udání důvodu v termínu do 14-ti dnů, lze zboží vrátit pouze v originálním obalu nebo balení. Zboží nesmí vykazovat žádné známky použití!
- V případě reklamace rovněž prosíme o pečlivé zabalení zboží, pokud bude reklamované zboží poškozené během přepravy vlivem nedostatečného zabalení nebudeme moci škodu uznat.
- V případě požadavku na vrácení zboží a tím také finančního plnění, prosím uveďte své číslo bankovního účtu.
Děkujeme za pochopení.
Bližší informace ohledně postupu vyřizování reklamací (např. co dělat při poškození zboží při přepravě) a jak postupovat v souladu se zákonem jsou uvedeny zde.