Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Jak se vyhnout nepříjemnostem při reklamaci

08.03.2024 15:41 Rady a informace

Vždy dávejte pozor na to, aby zásilka, kterou přebíráte, nebyla nijak poškozená, nebo zdeformovaná a rozbalte ji v přítomnosti řidiče.

V tomto případě je důležité sepsat tzv. zápis o škodě. Je to důležitý dokument, který slouží k dalšímu šetření celé záležitosti. Pokud zápis v přepravním listu chybí, pak bere dopravce tuto zásilku jako bezproblémovou a na další reklamaci již nemusí být brán zřetel.

Upozorňujeme, že pokud si zásilku od řidiče dopravní služby převezmete bez výhrad, například protože řidič spěchal a neměl čas čekat, než si zásilku rozbalíte, reklamační řízení bude značně obtížné. Proto si vždy balík rozbalte a přesvědčte se o správnosti, řidič je povinen počkat! Když se však přece jenom dostanete do situace, že nemáte možnost zásilku zkontrolovat, do přepravního listu zapište „převzato s výhradou, řidič spěchal a zásilku jsem nestihl/a rozbalit a provést kontrolu“.

Jak postupovat při přebírání zásilky?

  • Prvním krokem by měla být vizuální kontrola obalu.
  • Dalším krokem je rozbalení zásilky a kontrola zboží.
  • Pokud se odběratel domnívá, že balík není v pořádku, následuje zápis do přepravního listu.
  • Za zaměstnance dopravce naše firma neručí, a proto se může stát, že bude řidič spěchat apod. Dle smluvních podmínek má zákazník plné právo zásilku zkontrolovat, popřípadě do zápisu uvést, že podrobnější kontrola nebyla umožněna.
  • Důležité je nevyhazovat obal zásilky – ten pomůže ke kladnému vyřízení reklamace.V rámci zásilky přišlo jiné zboží, než které bylo objednáno. Při zjištění, že se v balíku nachází jiný výrobek, je nutné co nejrychleji kontaktovat příslušné oddělení. To je možné e-mailem (katalog@ambra.cz), nebo telefonicky (602 519 824/ 558 639 137).
     

Zásilka by vůbec neměla být převzata, pokud je poškozená ve větším rozsahu. Dopravce je povinen ji zavést zpět k našemu expedičnímu místu a my celou situaci prošetříme. Při správném zápisu o poškození a po vyjádření dopravce, se ihned zasílá objednané zboží znovu.

Váš tým Ambra.