Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

KDYŽ SI NEVÍTE RADY, ANEB CO S TÍM?

24.03.2024 17:37 Rady a informace

Protože pro své zákazníky chceme neustále jen to nejlepší, připravili jsme další ze série informativních článků. Tentokrát se týká vybraných otázek a problémů z oblasti dopravy a nákupu zboží.

1) Co mám dělat, když mi přepravní služba dopraví poškozený balík?

Pokud dojde k této nepříjemné situaci, máte samozřejmě právo zásilku nepřevzít. V takovém případě je vhodné s dopravcem neprodleně sepsat tzv. Zápis o škodě. Je to důležitý dokument, který slouží k dalšímu šetření celé záležitosti.

Upozorňujeme, že pokud si zásilku od řidiče dopravní služby převezmete bez výhrad, například protože řidič spěchal a neměl čas čekat, než si zásilku rozbalíte, reklamační řízení bude značně obtížné. Proto si vždy balík rozbalte a přesvědčte se o správnosti, řidič je povinen počkat! Když se však přece jenom dostanete do situace, že nemáte možnost zásilku zkontrolovat, do přepravního listu zapište „převzato s výhradou, řidič spěchal a zásilku jsem nestihl/a rozbalit a provést kontrolu“.

Budeme rádi, když nás okamžitě informujete o každém problému, a to písemně na e-mail katalog@ambra.cz a k popisu celé záležitosti přidáte také informace, jako číslo faktury a číslo dodacího listu. Pokud se Vám podaří připojit také fotografii poškozeného balíku, poslouží to ke snadnějšímu vyřizování celé reklamace. Takové nahlášení by mělo proběhnout do 24 hod. od vzniku problému. Tímto oznámením začneme ihned pracovat na nápravě a o všech dosavadních skutečnostech Vás budeme samozřejmě informovat.

2) Co mám dělat, když si poškození zásilky všimnu až po odjezdu dopravce?

V takovém případě postupujte stejně jako u hlášení reklamace na e-mail katalog@ambra.cz (viz první otázka). Do 24 hod. nám dejte vědět o všech skutečnostech a my budeme s dopravní službou problém řešit. Za takových okolností však neručíme za kladné vyřízení.

3) Co mám dělat, když zjistím, že zásilka obsahuje něco jiného, než co bylo objednáno?

Okamžitě nás informujte na e-mail katalog@ambra.cz, nebo nás kontaktujte na čísle 602 519 824. Nejpozději do 2 pracovních dnů Vás budeme informovat o dalších krocích.

4) Co mám dělat, když chci stornovat objednávku?

Storno objednávky je možné před jejím odesláním, a to telefonicky (558 639 137 – 138), nebo pomocí e-mailu (katalog@ambra.cz). Je potřeba uvést číslo objednávky, které naleznete ve Vašem e-mailu s potvrzením přijetí této objednávky, popřípadě uveďte pouze jméno adresu a co jste konkrétně objednávali. Tyto údaje se musí shodovat s těmi, které jste uvedli při registraci.

5) Co mám dělat, když mi při objednávce nejde přidávat zboží do košíku?

Pravděpodobně bude problém s tzv. Java skripty. Ty je potřeba mít povoleny, aby náš e-shop na vašem počítači fungoval správně. Postup povolení je mírně odlišný u každého internetového prohlížeče:

Internet Explorer – klikněte v menu na Nástroje -> Možnosti internetu -> Zabezpečení

-> zóna obsahu: Internet, a zde snížíte úroveň zabezpečení. Pokud používáte vlastní úroveň zabezpečení, klikněte na „Vlastní úroveň“ a v sekci „Skriptování->Aktivní skriptování“ zvolte položku „Povolit“. Celý prohlížeč je poté potřeba aktualizovat.

Mozilla Firefox – klikněte v menu na Nástroje -> Možnosti-> Obsah, a zde povolte „Java script“. Prohlížeč restartujte.

Opera – klikněte v menu na Nástroje -> Nastavení -> Pokročilé volby ->

Doufáme, že Vám tyto informace budou užitečné a usnadní tak celý proces nakupování u naší společnosti. Pokud máte ještě jiné dotazy, či připomínky neváhejte nás kontaktovat na zákaznických linkách, nebo na on-line chatu, který najdete na našich webových stránkách.

Váš tým AMBRA